بعــــد از مــدتـی...

بعــــد از مــدتـی...

خوب اول از هرچیزی سلام به همه شما عزیزان و بازدیدکنندگان محتــرم که به من لطف داشته و به وبم سرزدین واقعا ازتون ممنونم خیلی خوشحال شدم که نظرداده بودین..

دوستان گلم من یه مدت کار داشتم و کمتر نت میومدم و زیاد وقت نمیکردم بیام وبمو بقولا اپش کنم ولی حالا دیگه وقت دارمو میخام وقتمو برای وبلاگم بزارم....البته تا جایی ک بتونم.....

عزیزانی که میخوان وبشونو توی وبم لینک کنم، وب منو با اسم"عاشقانه و عشق بی پایان" لینک کنن و در قسمت نظرات بگن تا وبتونو لینک کنم :

 

دوستان عزیزم اینبار با خبرای ناخوشایندی اومدم که به مطالبای وبم اضافعه کنم.. شاید الان دیگه منظورمو با این جمله گرفته باشید "عاشقانه و دردودل جدایی ندا وامید".. اره ....

توی پست بعدی کاملتر براتون توضیح میدم...

از همتون بازم کما تشکر رو دارم و ممنون میشم همیشه نظر دادن یاتون نره.. مرسی.

.............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 3:43 ] [ tanha ]
[ ]